lørdag 20. oktober 2007

Travle dager....

....resulterer i lite oppdateringer her. Jeg har mer enn nok med å henge med i svingene på jobben, skoler, treninger og hus/heim.

Holder på med 5 (!!!!!!) prosjekter. To sett votter, håndleddsvarmere (eller hva det kalles..), vinposer (kjempekule!!) OG en juleduk som ER SÅÅÅÅÅÅ KJEDELIG å bli ferdig med. Ikke liker jeg den lenger heller - har jo ikke duker hjemme lenger.

Ett sett vinposer og votter er snart ferdig, 1 håndleddsvarmer er ferdig (småttepinner og småttegarn) -men mangler altså den siste. Og i sta' fikk jeg bestilling av mannen på lue ;O) - han hadde sett en heklet lue i ett blad - og sånn skulle han ha' ;O) - moro!!

Så nå tenner jeg mine 30 ognoe lykter og lys i stua mi - tapper opp vinglasset - og synker ned i soffan!!!!!

Ha en strålende lørdag og helg - alle sammen!

Forøvrig er bildet tatt på jordet tidligere i dag - hunden på luftetur, og jeg på heng - med kamera!

Ingen kommentarer: