onsdag 7. november 2007

Holder stadig på

med "noe". Den rutete lua tok den yngste mannen over - dermed må jeg igang med å strikke ny til den eldste mannen..

Har lue til den midterste mannen på pinnene - i Alpakkagarn, og "sånn vil jeg ha også" - sa den eldste mannen... Puh, så da må jeg altså strikke én til - i Alpakka - bare det at jeg er litt lei av å strikke akkurat nå, VIL HEKLE JEG!! Så da gjør jeg begge deler ;O)

Alpakka ja - har ikke brukt dette garnet før jeg - og ble svært så positivt overrasket! Mykt og godt! Så lue i Alpakka blir det - en svart en sådan.

Er ikke ferdig med "pulsvarmerne" enda heller... Det ER SÅ TYNNE PINNER OGSÅ SÅ TYNT GARN!!!!! Tar laaaaaaaaaaaaaaang tid!!! Også var det den strikkingen igjen da - VIL HEKLE JEG!!
Men jeg kan skryte av alle sjalene mine så lenge da:

Ble helket og strikket under en lenger sykmelding i fjor - og alle blir like flittigt brukt ;O)
Kommer tilbake og skryter av Alpakkalua seinere denne uka!!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Det var noen flotte sjal! Likte spesielt godt det rosa, det var helt nydelig altså:) Kjempefin blogg du har forresten, og tusen takk for kommentar i min blogg. Gleder meg til å følge med videre på prosjektene dine!

Anonym sa...

Nydelige sjal!!

toneh sa...

Så fine sjal, du er flink! Takk for hilsen i bloggen min!

Anonym sa...

Her var det jo mange flotte sjal allerede, men kanskje du snart kan vise frem noen i englemasker også! :o)