fredag 30. november 2007

SNØ!!!!!!!!!

Masse snø har det kommet hos oss ;O) Ungene elsker det, har vært ute og måkt, og seff laga snømann:Koselig med den første snøen syns jeg - men jeg er dritlei av den når januar er over... I år får jeg ikke benytta skiene heller...Om jeg ikke glimter til før den 8.januar da. Jeg skal operere HALLUX VALGUS'en min ;O) Heheh - noen som veit?? Da får jeg tid til strikking og hekling da!!
Fikk foresten fiiin pakke fra Bendixgarn i dag, se bare her:
Kule farger - det RÅSSA skal bli sokker som fysioterapeuten min skal få. Kanskje en sommertopp til meg selv av det blå?? *tenke* Gleder meg til å ta fatt på det altså!!

Og dette gleder jeg meg til å starte på:
Enten ny lue til orntli'mannen, eller starten på et englemaskesjal til meg sjæl ;O)!
Og dette:


..skal bli votter (tovet) til en søt kollega. Skal prøve å nålefilte på en logo oppå der også, det blir jo interessant å se om jeg kan få til det - og hvordan det blir seendes ut?!?

Jeg er skikkelig lei dette:

...men tror det blir fint etterhvert. Det er altså pulsvarmere, strikket på fri fantasi. Men det er jo så innmari tynne pinner!!!! Alpakkagarnet er utrolig deilig og drøyt, men det blir lenge til jeg går på pinnenr. 2.5 igjen asså!

Også må jeg gratulere den mellomstemannen min med 14.årsdagen i dag!! Utrolig at den lille klædden nå nesten rager ett hode over meg. GRATULERER LILLE PLUTT!!! MAMMA ER UTROLIG STOLT AV DEG!!!!!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye flott garn du har fått! for ikke å snakke om flott snømann! Blir riktig i litt julestemning jeg....

Anonym sa...

Stilig snømann! Og fint garn. Ha en god uke!