tirsdag 18. mars 2008

Midt i påska værsego'!!

Mo aleine på jobb - ikke en kjeft å se - ikke en telefon å svare på - en Hobbybod som ikke er frisk..... Man KAN HA DET BEDRE!!!!! Kollegaen har tilogmed stikki av med skriveren,så jeg får ikke fyllt opp mønsterboka mi heller... Hmm...

Jeg starter med å takke "Jogusi" for Marslapper til vennskapsteppet mitt!

Spennende - spennende!! Jeg syns det er utrolig morsomt å se løsningene deres altså!


Her er et lite tvfordriv fra "førpåskeferien" vår - i mangel på vatt å fylle de med - kan "Torki" brukes til så mangt! Disse henger igjen i Valdres - takk for en flott tur tante og onkel!!!!

Og her er hemmeligvenn gaven min i Mars! 2 nøster silkealpakka, en "dullion" maskemarkører, deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeilig påskesjokoladeegg og et råstilig løvekort! Fikk noen hint - og jeg tror det er wims nemlig!!!!!! Blir litt flau her nå om det ikke er deg - har bomma før jeg! Uansett - 1000 takk, jeg er forever greatful!!!!!!!

2 kommentarer:

jogusi sa...

Så bra at du likte lappene. Alltid spennende om mottaker liker de en sender. Jeg tror det blir mange spennende kombinasjoner når en skal montere. Teppet mitt blir nok ikke slik jeg tenkte da jeg startet opp, men det blir et kjempefint teppe likevel. Ha ei fin påske.

Anonym sa...

sliter alltid med å legge til kommentarer jeg...arg...prøver igjen.

så fint at gaven falt i smak:-) jeg er visst ikke så hemmelig som jeg trodde hehe.

ha en fortsatt fin påske så ska jeg pleie pinnsvinet mitt så lenge jeg:-)