onsdag 7. januar 2009

Har jeg nok garn???

Ekstremsport var det ei på S n'B som kallte det - å ikke vite om du hadde nok garn til et prosjekt.

Kjøpte det deiligste garn hos Sofies i Oslo. Møtte to søte jenter der -den ene skrev opp mønster på en tunika hun hadde strikket og sendte meg - her er det jeg har igjen, både av garn og å strikke:
1 inch som skal strikkes, med pyttelitt hemper også... Rekker det?? Håper det, for på Sofies er det tomt for denne fargen... Ggggulp!!

Do I have enough yarn? 1 inch and some tiny shouldercaps.. Hope so - Sofies in Oslo doesn't have anymore of this color...


Heklet det søteste sjal til ei venninne. Rester etter Mariusen min - Smart - og nål 5. Tok to kvelder dette! Her har Felisi forklart så fint åssen "Kjærlighetsmasker" eller "Englemasker" hekles ;O)
"Angelknots" or "Loveknots" if you want! Made for my friend. Some leftoveryarn from my Marius sweater - Smart, and needle #5. Felisi explains easely how to (only in Norweigan..)right here.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kjektr med ekstrem sport...
engle maske sjalet er herlig må vel prøve snart...

Beyla sa...

hahha så skummelt!! har hatt et par sånne prosjekt jeg og, nok til å skremme vannet av den beste.. håper du har det knallfint!! klem din vei!

Anonym sa...

Det er virkelig ekstremsport på høyt nivå! Flott sjal forresten. Godt å være tilbake i Blogglandia. Klem, Irene