mandag 17. desember 2007

Nå begynner jeg å kjenne at jeg er stressa!!!!

*nikker* Ja, jeg gjør det!! Jeg som aldri stresser før jul! Har bestandig vært ferdig med julegavene leeeenge før desember (alltid før 1.desember ja) og pakker opp alle julekassene mine med jevne og fine mellomrom gjennom hele desember..Handler juletre tidlig, har sjekka over alle utelys og juletrebelysning(er).
MEN I ÅR???!!!! Jeg er enda ikke ferdig med gavene (bare noen få igjen dah...men allikevel), har enda ikke fått opp julebelysningen ute i trærne (har ikke mindre enn 5 lysslynger liggende, men finner ingen av de schwæære greiene som man stikker inn i stikkontakta)- ikke alle slyngene virker, tror bare det er 3 av de... Juletre veit jeg ikke om er "i boks", overlot det til størstemannen i helga, og har ikke fått snakket med han enda... Jeg har kjørt 140 mil i helga - vært i Stockholm på hundeutstilling... Vi har alle våre hobbyer ;O). Fikk ikke strikka en maske heller - altfor mørkt i bilen - prøvde skjønner du! Så jeg var hjemme først kl. 23.30 i natt og da sov alle mennene mine. Hjemme har størstemannen hatt 5 unger hele helga. minstemannen og midterstemannen har hatt venner på besøk, og når søsteren til vennene liksom "ble igjen", kan du jo skjønne at min størstemann måtte ta med henne også!! Snill han... Denne søsteren spiste altfor mye godteri på lørdag, noe som resulterte i at hun kasta opp på natten... Så størstemannen og minstemannen måtte opp å vaske midt på natta...
Så hjemme ser det ut som Ragnarokk - jeg ser IKKE frem til å rydde altså, regner med jeg får hjelp...
I TILLEGG til alt dette har den eneste jenta jeg deler hus med startet sin løpetid, dermed er det litt sånne unevnelige flekker rundtomkring.... og vi skal på pakkebytting, juletrepynting hos besteforeldre, venninnebesøk (med pakkebytting) OG ha julebesøk av amerikanerne vi var hos i sommer......

STRESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: