søndag 9. desember 2007


Jeg har fått presang fra min hemlige venn!!
Det er altså en liten sak som "de" (vi) har gående på Hobbyboden - min aller første gang, og dette ga mersmak! Har jo vært sååå spennende å titte i postkassa HVER dag! Og i dag kom den altså!
Har min mistanke om hvem det er ifra - noen småhint, og etter å ha sett på hjemmesiden hennes, er jeg nesten sikker!
1 Opalnøste med svartgrått/hvitt
2 mørkeblå garnnøster med Safirgarn
1 kaffepose
1 SCHWÆÆR stratos (nammenamm!!)
og et vakkert juletrestearinlys

Tusen takk min hemlige venn!!





Også er det 2. søndag i advent i dag!
Fredfull tid for de fleste - jeg er litt i panikk da jeg MÅ ha ferdig en vott til i morra.. Føler meg litt som Puttipluttipott som må; spikke,sage,lime,banke,spikke,sage,lime,banke - vi ha'kke tid for vi må finne skjegget.........
.....Jeg ha'kke tid for jeg må strikke votter.....

Heheh - men jeg har da pynta litt her hjemme i dag, samt malt kjellertaket... Og vasket tøy, og sett håndball, og lufta bikkja - OG SOVET LENGE!!!!!

Wow, fått gjort litt når en ser tilbake...
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: