mandag 9. juni 2008

Lady interiør

godt det finnes sier jeg asså! Her er meg og gangen på hytta FØR oppussing forrige og denne helg:
Jeg digger ikke å vise mitt morratrøtte tryne på web'en, men det er ikke meg dere skal se på uansett - det er den LEKRE grønnfargen i en liten gang, SOM LIGGER VED SJØEN! Man kan da ikke ha mørkeirrgrønngang i ei sjøhytte??
Sånn ble det etter 3 strøk med "Vanilje" eller s1510 Y30R -om du vil! Mangler nye dørhåndtak og skilt til "dasset", ellers FERDIG!!!
IKEA rammer - med IKEA kort i det nederste, et halvt kamskjell (ekte sådan) i det midterste, og blå- og kamskjell, blå glassteiner og KINDEREGGBÅT i den øverste rammen - er schå flott (med tjukk 'L) atte!!
...på motsatt side av rammene - eldgammelt speil, som jeg fant i anekset. Ikke mulig å se seg selv i speilet - (jeg gikk til speilet, så ikke ut, så jeg gikk bort til vinduet istedet???!!!?!), men det er sååå kult!! Saken på motveggen er et garn fra Wallmart (hva har de IKKE der spør nå jeg...) -som jeg har knytt, skilt med "velkommen" fra Hjem kjære hjem, samt blå-og kamskjell også her. På denne veggen kommer også ei lampe eller to og en hylle med litt kos på. Blir ei fin maritim hytta nå - og etter nesten 15 år uten oppussing trengtes dette sårt!

Jeg har fått gjort ferdig del 3 av Garnmysteriet til Liv-Torild også. Har det ikke på film denne gangen, desverre-Basse var ikke med på hytta, men jeg kan ta bilde av han før jeg starter del 4 i kveld?? Nå tror vi det blir et lite kattehus!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jammen ble det fint, uansett hvorvidt du var morratrøtt eller ikke :-D
Gratulere med "ny" gang.

Anonym sa...

Så flott og delikat gangen blir! Det hjelper mye med fargeskifte ja. Jeg liker grønt, men... ;o)