onsdag 23. januar 2008

Award

Røvardottir har gitt denne til meg!!

Jeg har misunnelig sett på andre som har fått sånne - og ønsket meg det selv...Også fikk jeg vettu!! HURRA!!
Gurimalla - Christine - Strikk forbi - Rødhetta - Anemone og Røvardottir får de tilbake av meg. Jeg er innom de bloggene flere ganger hver uke. Resten av linkelisten min fortjener forøvrig også besøk - dyktige, morsomme, kreative og hyggelige blogger!! Denne awarden har gått en stund, så de av dere som allerede har fått den, får bare ... ta den som den er... You make my day!!!!

5 kommentarer:

Christinepusen sa...

Tusen takk for awarden :)

Beyla sa...

Åh buuu så skummelt!! Akkurat nå synes jeg vi burde bodd mye nærmere - så kunne vi sittet og blitt dovne i rompa ilag!! Jeg bruker tiden min neeesten like produktivt som deg da om ikke annet ;) Strikkeskole til den oh store gullmedalje, men dog med en smule variable resultat.. Å strikke fletter type 2vr, 4 r, 2vr betyr IKKE at alle de 4 rette skal på hjelpepinnen. Skjønte jeg til slutt. Men da var jeg så lei at jeg gadd fan ikke mer! Hehe..

Rødhetta sa...

TUSEN TUSEN TAKK DET VAR KJEMPE HYGGELIG PÅ EN HELT VANLIG ONSDAG.

Anonym sa...

Takk for awarden! Det var svært hyggelig.

Anne sa...

Tusen takk da for utmerkelse. Det varmet på en skytung fredag, da alt bare går helt i surr...

Hvordan går det med foten, fått av den hersens gipsen eller...?