fredag 25. januar 2008

Pulsvarmeralong 08

Mitt bidrag til PulsvarmeralongenHobbyboden. En del av en julegave til min søte lille niese, andre del er en Calorimetry (riktig skrevet nå tro?) - den er også ferdig, men den ligger i esken laaaangt inni en bod som er i ferd med å bli pusset opp, så den får jeg komme tilbake til over helga!

Bidraget mitt er litt annerledes enn orginalen - de er mye mindre (15cm), med tanke på at det er ei jente på 12 som skal ha de. Også har jeg droppet vrangborden på slutten.
Strikket i dobbel Babyull på pinne #3, har brukt i UNDERKANT av 50 gram på 2 pulsvarmere!! Tenke seg til...

Se på denne, og tenk på punktene en for en, før du leser videre. Det får deg til å bli glad!
1. Å bli forelsket
2. Å le så mye at det gjør vondt i magen
3. Et varmt bad
4. Ingen køer i matbutikken
5. Et spesielt blikk
6. Å få en e-mail
7. Å kjøre en tur på en fin vei
8. Å høre din yndlingssang på radioen
9. Å ligge i sengen og lytte til regnet utenfor
10. Varme håndklær, som akkurat har kommet ut av tørketrummelen
11. Å tro det er torsdag og oppdage at det er FREDAG ;O) ;O)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: