lørdag 19. januar 2008

Orlando Bloom

eller Will Turner om du vil... Jeg har snakket om han tidligere og jeg syns han er flott!! Størstemannen min har kjøpt ny BUFF til midterstemannen, også måtte jeg prøve den..

"Mamma!", sier minstemannen - "du ser ut som Will Turner!!".

Ehhh - skal jeg ta det som et kompliment, eller at jeg ser ut som en mann????? Kanskje jeg må klippe meg??


Disse er endelig ferdig - Alpakkagarnet fra Drops, eget mønster og pinne 2,5. Føler meg skikkelig flink om dagen, det er jo flere av disse prosjektene mine som jeg syns blir kjedelige - som jeg faktisk får helt ferdig!! Ullsokker (forrige innlegg) og pulsvarmere er jo ganske greit å ha nå som det er/skal være kaldt da - babyjakken kan vente litt iksom, ettersom babyen ikke kommer før i Mai..
Og Eskimoteppet - det jeg vente med, for jeg er tom for garn, og har ikke bil som kan ta meg til garnbutikken, ei heller en mann som vil kjøpe garn for meg ;O). "Pinadø, akkurat det får du meg ikke til å gjøre asså!". Hehe - jeg har nok av annet å foreta meg - overlever det også jeg!
Har bestilt denne da - i limegrønn - og gleder meg vilt til å begynne på den. Regner med det blir en along på denne på Hobbyboden - et par til som har lyst å strikke den!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige fingervanter. Og varme er de nom også. Jeg kunne trengt noen slike til når jeg fotograferer.

Rødhetta sa...

Du er velkommen til å ta en ride tur sammen med meg, har to stk som trenger å få luftet seg jeg;)
Har meldt meg på den kjole alongen jeg også hehe, viljestyrke kom til meg her skal du finne hvile!!!
God søndag.

Anonym sa...

skikkelig fine pulsvarmerar! og kjolen du ska strikka fekk eg og lyst til å laga;P

Anonym sa...

Ja, med pulsvarmere ser de fleste fingre elegante ut altså!! Til og med mine;-)

Så klart du er elegant:-D

Anonym sa...

Så elegante de pulsvarmerene var..*nikke* Bare koselig å bli linket til vet du *smiler* Ha en fin uke :)