lørdag 24. mai 2008

Går hele verden under......

.....om det ikke er reint UNDER et kjøleskap???
Vi har konfirmasjon i morra. Midterstemannen trår inn i de voksnes rekker -(tenk det, sånn var det i "gamle dager". Svigerfar møtte kofferten på trammen når han kom hjem etter seremonien i kirken...Værsegod, dressen kan du beholde, du har penger - ha et godt liv...) *digresjon*...
midterstemannen min skal stå for presten (hehe - det og er litt gammeldags...) og vi er helt på stell her. Nå drar jeg over gulvet i kveld - også er vi helt klare!!!! Gikk tur med hunden i går kveld - tok med meg telegram til kompisene hans som bor rundtomkring her - og mammane var såååååå stressa!!! De lukte blomsterbed - vaska INNI komfyrer og stressa som f........
Hehe, endelig får jeg igjen for planlegging og tidlige starter!!!!
GRATULERER MED KONFIRMASJONSDAGEN LILLE VENNEN MIN - MAMMA ER SÅ GLAD I DEG!!!!!

Ingen kommentarer: