lørdag 5. juli 2008

Sommer, sommer, sommer!!!!! *synger da vettu*!!!


Jeg er i litt håndarbeidstørke om dagen...Det meste jeg har startet på , eller starter på NÅ går "åt skogen"...Jeg er lei av å ikke få til ting - derfor går det i kopptuer og "idiotsikre" oppgaver om dagen. Jeg kommer sterkere tilbake, heeeeeeeeeeeeeeelt sikkert, men ikke akk nå!

Jeg får vise frem detaljer og sommerfølelser fra hytta mi' i stedet!

Kaffe og frokost på terassen er nyyydelig! Rrrrreiserrrradioen kimer i bakgrunnen, og
(ref. DumDumBoys) "Det lukter så godt når lunta brenner":
Hvis jeg løfter blikket ser jeg dette:


...og det jeg ser på innimellom er dette:
Hytta ble vår i våres engang - vi har tilbragt flere helger på å male og pusse opp, og når man finner skatter langs brygga, får man ekstra betalt syns jeg! Rekved er såååå flott på ei maritim hytte! Fyrtårnet er en lysestake fra Skeidar - og fisken foran er fra badet mitt ( ;O) ) hjemme, kjøpt for ørten år siden!


Posted by Picasa

4 kommentarer:

Pinneguri sa...

Åh, det perfekte stedet for en strikkekafe i sommer ser jeg ;p)
Kos! Og kos deg, det skal snart bli finvær igjen.

Teraks sa...

Hmmm - du ga meg en ide ;O)!

Inger sa...

God sommer til deg også! Ser ut som du har fått deg et flott sted - og en strikkekafe der - ja det kunne vært noe det :o)
Kos deg masse - nå kommer finværet igjen!

Anonym sa...

Heisann. Innom med en god helg klem :)